1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme tehnice 1.4TDI; 1.9SDI; 1.9TDI

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de cgadalean, 11 Noi 2010.

  1. masterdutsu

    masterdutsu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2017
    Mesaje:
    1
    Locație:
    Bucuresti
    Salut,
    Am o Fabia 1.9 Tdi 74kw 2002 cumparata recent.
    Am o problema putin ciudata.
    La pornire la "rece" dimineata sau daca o las cateva ore nepornita are vibratii puternice si nu trage bine (vibratiile cresc odata cu turatia cand accelerez) si are consum foarte mare in momentul acela (30-40 la suta). Dupa 15-20 de minute de mers mai turat (2500-3000 turatii) daca o opresc si o pornesc din nou merge perfect fara vibratii si are putere (zvac) ... pot sa merg cu ea normal (nu se mai ingatuie :) ) iar consumul de combustibil este normal.
    Cum as putea rezolva asta? Cei de la skoda mi-au spus la o prima verificare cu testerul ca un cilindru nu functioneaza... dar pentru o verificare mai ampla trebuie sa platesc vreo 4-500 de lei ca sa imi spuna exact ce are :) Problema e ca din ce am inteles, astia de la service autorizat nu iti spun vezi ca trebuie schimbata particica asta... iti spun de tot ansamblul.
    Mentionez ca am vrut sa apelez la service autorizat stiind ca sunt profesionisti si sperand in acelasi timp ca-mi vor putea spune dupa diagnoza cu testerul obd care e problema...
    Ma puteti ajuta cu un sfat? Sincer n-am idee la ce fel de service sau mecanic ar trebui sa apelez... :)
     
    Ultima editare: 12 Aug 2017
  2. gdrz 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Mesaje:
    39
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Ce inseamna un cilindru nu functioneaza? Are valori pe plus sau minus departe de 0? Daca asta este cazul, incepe sa functioneze ok numai dupa ce se mai incalzeste motorul?

    Am avut si eu o problema de genul cu un injector, imi mai vibra, nu tragea ok, pana am alimentat la un moment dat si cand am pornit masina a luat-o in 3 cilindri :)

    rezolvarea: schimbat kitu de reglaj la injectoare. De atunci imi stau pe 0, si is okey. Costa vreo 100ish ron, nu e scump. Kitu asta iti inlocuieste cuiele alea originale care culca in lacasu ala si se uzeaza in timp, cu unele cu cap rotund ce culca pe un fel de bol. Asa ca indiferent cum ar culca, uzura e uniforma. Scuze pt explicatia de noob, dar sper sa te ajute :)

    Desigur, poti doar sa le reglezi din nou fara kit, insa in timp probabil se vor deregla iarasi.
     
  3. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    74 kw este motor PD. Probabil ai probleme cu un injector . Intai desfa chiulasa ( nu de pe motor , desfaci capacul de la culbutori pentru ca injectarele la PD sunt in chulasa )si dupa aceea mai putem discuta . Pana cand nu desfaci vorbim discutii . Atentie la desfacere . Chiulasa este din aluminiu si suruburile din otel. Combinatia aceasta are prostul obicei sa produca coroziune si sudare . Daca nu abordezi corect desfacerea , ai toate sansele sa rupi cateva suruburi si treburile se complica .
     
  4. Pricop Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2017
    Mesaje:
    10
    Salutare , mentionez ca am o fabia 1,4 tdi -2007, cod motor BNV, si de vreo doua saptamani , mi se aude un zgomot mai anormal la plecare de pe loc ( atunci cand o accelerez mai tare ). Un mecanic , mi a zis ca ma lasa ambreajul. Am sunat la un magazin de piese sa mi comand kit de ambreaj si am zis ca daca schimb kitul sa schimb si volanta , dar tipul de la magazin , mi a spus ca e are volanta cu masa dubla si nu necesita schimbarea volantei .
    Intrebarea mea este : daca a schimbat cineva kitul de ambreaj , si daca a schimbat si volanta . recomandari de kituri . Multumesc .
     
  5. Pintiliosul

    Pintiliosul Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    823
    Locație:
    Baia Mare
    Pricop Andrei apreciază asta.
  6. Gaure Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Mesaje:
    2
    Buna ziua,

    Sunt posesor unei Skoda Fabia 1.4 TDI 2007 intr-o dimineata cand ma indreptam spre lucru in mers mi sa oprit motorul, am incercat sa repornesc masina dar in zadar in timp ce dau la automat martorul de la bujia incandescenta ramane aprins plus martorul de check engine se aprinde intermitent, tin sa mentionez ca am pus testerul pe masina si nu gaseste nici o eroare nici cand incerc sa pornesc, am scos mufa senzorului de la arborele cotit si asa apare eroarea daca o pun la loc dispare, combustibil din rezervor vine in filtru de motrina am verificat mufle de la injectore, clapeta de la EGR functioneaza, am incercat sa o pornesc cu spray nu merge distributia e la locul ei e ok intinsa etc uleiul are vreo 3000 de km motorina tot de la Petrom, nu ma incurcat cu benzina cand am alimentat, motorina in filtru e curata....
    Nu pot sa imi dau seama de unde e problema. Sa fie pompa tandem?


    Multumesc!
     
  7. Pintiliosul

    Pintiliosul Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    823
    Locație:
    Baia Mare
    E ciudat ca s-a oprit in mers si nu ai nici o eroare pe calculatorul motorului. Banuiesc ca legatura cu acesta s-a efectuat.
    Recomand totusi inainte de toate sa faci o diagnoza la o persoana mai pregatita in domeniu.
    Daca oprirea a fost scurta (ca si cum ai opri motorul din cheie) defectiunea e electrica. In acest caz daca dai la automat probabil motorul nu are tendinte de a porni si nu miroase a motorina pe toba de esapament. Poti verifica cablurile sa nu fie roase de rozatoare, conectori scosi partial.
    Daca s-a balbait cand s-a oprit atunci admisia sau evacuarea este infundata de ceva. Pentru ca motorina ai spus ca primeste motorul.
     
  8. Gaure Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Mesaje:
    2
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!

    Salutare, da sa oprit din senin nici nu mi-am dat seama cand sa oprint, sunt mai multe fire dezidolate a zis mecanicul ca o ia la purecat (il compatimesc)...se mai aude un tacant din saptele tabloului de sigurante cand dau la automat sa fie ceva releu?
     
  9. Sandu02

    Sandu02 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2018
    Mesaje:
    3
    Salutare colegi. Am o problema la o Skoda Fabia 1.4tdi 80Cp.
    Dimineata prima pornire este buna, o ia la sfert, atat la temperaturi joase cat si ridicate.
    Pe parcursul zilei insa cind dau de cheie invarte cateva secunde, timp in care am impresia ca sare motorul de pe caroserie dupa care porneste, alteori iarasi porneste greu, mereu diferit.
    Am incercat sa schimb bujiile incandescente, insa face la fel.
    Stie cineva ce ar putea fi ?
    Ma gandeam la pompa de motorina din rezervor, pentru ca uneori mai are figuri, si nu imi indica cantitatea corecta din rezervor, sau imi oscileaza acul de la indicator motorina, iar dupa un timp revine la normal.
    Mersi anticipa
     
  10. Ionutemi 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2019
    Mesaje:
    7
    Bună ziua, am și eu skoda fabia 1.4 tdi și o mica problema la ea, pornește când vrea, nu contează la cald sau la rece, când ii dau cheie invarte dar nu pornește, am pus-o pe tester și nu apare nimic, i-am schimbat pompa de motorina și releul 469, la îndrumarea servis ului, dar nimic, mașina nu are nimic 1 săptămâna 2 apoi iar apare problema. Puteți sa ma ajutați?
     
    Vali I apreciază asta.
  11. Ionutemi 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2019
    Mesaje:
    7
    Am găsit soluția, senzorul de turație, cel superior de lg axa cu came. Mulțumesc!
     
    Vali I apreciază asta.
  12. Sandu02

    Sandu02 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2018
    Mesaje:
    3
    Salutare colegi.
    Am nevoie de ajutorul vostru.
    Am o Skoda Fabia 1.4 tdi 80cp 2007, iar cand motorul se incalzeste un pic la pornire se ridica prima data la 500 de turatii si trepideaza precum un tractoraș, apoi ajunge la plaja de 750-800 rpm (cat era inainte si unde functioneaza perfect).
    Stie cineva care ar putea fi problema, sau poate sa lovit cineva de ea, si cunoaste cauza (achit daca e cineva din bucuresti care ma poate ajuta)
    Mentionez ca am schimbat senzorul de la axa cu came si am curatat debitmetrul de aer insa problema nu dispare.
    Multumesc anticipat.
     
  13. Pintiliosul

    Pintiliosul Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    823
    Locație:
    Baia Mare
    Sandu02
    Senzorul de la axul cu came nu are treaba cu problema ta! Poate senzorul de pe vilbrochen (un defect de contact intrerupt in interior sau conector oxidat) poate duce la manifestari de genul acesta. Debitmetrul de aer poate fi decalibrat (firul de platina se subtiaza in timp datorita lucrului la temperaturii ridicate si da informatie eronata pentru ca se raceste la un flux de aer mai scazut), dar nu se manifesta asa.

    Recomand o diagnoza facuta de o persoana cu experienta.
     
    Sandu02 și Little Big apreciază asta.
  14. ForinGavrilas 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2024
    Mesaje:
    2
    Salut.Sunt nou in forum si nu stiu unde pot posta problema mea,am gasit postul asta si sper sa fie ok.Detin o Skoda Fabia,1.4 diesel,2018 din Octombrie.Totul Ok pana a venit frigul.Dimineata la pornire porneste la sfert merge 10 sec perfect dupa care se balbaie(parca merge in 2 pistoane).Balbaiala dureaza aprox 15 secunde dupa care merge perfect.Alte observatii,poate ajuta,cand porneste turatiile sunt la 850 si abia dupa cresc in jurul a 1000 pana se incalzeste si raman la 1000 pana o opresc si o repornesc.Deabia dupa aceea turatiile sunt normale la relantiu.Verificat instalatia de combustibil,curatat tot inclusiv rezervorul.Injectoare curatate si reparate(m-a rupt la bani).Erori nu sunt nici la rece nici la cald.Imi vine sa o pornesc ca la Fred si Barnie sa nu o mai vad asa.Consum ok in jurul a 4.8-5 %.Nu am fum la pornire si nici cand se balbaie.
     
  15. Eugen Bociort 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2022
    Mesaje:
    1
    Sal. Ai rezolvat problema? Eu dețin o skoda fabia 2008 1.4 tdi motor bnv și am probleme la pornire. Indiferent ca e cald sau rece câteodată nu vrea sa pornească. Iau contactul - îl pun iarăși....de vrei 5 -10 ori și abia atunci porneste. Bec în bord nu am aprins însă mă gandesc ca un senzor sau ceva pe partea electrica o fi. Ii rog pe cunoscatori/cei experimentați sa ne ajute cu o idee. Le mulțumim anticipat
    Sper sa găsim rezolvare !!!
     
  16. ForinGavrilas 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2024
    Mesaje:
    2
    Salu,nu.Sper sa fac roat de bani sa ma duc la Skoda Or fi aia mai destepti.Problema e ca la mine o ia la sfert.Rece,cald.Merge 15 secunde perfect.Dupa se balbaie 30-40 de secunde si gata.E ok toata ziua.Iar stau peste noapte,aceeasi poveste.
     
    Eugen Bociort apreciază asta.

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare